Bolest při erekci, bolest varlete

30.08.2021

Když jsem jednou marturboval, tak jak mám zanořený penis 2 stupně, tak můj penis chtěl v erekci jít nahoru, tak mě to strašně bolelo (pod podbřiškem). Zadruhé mě boleli varle (už nevím jaké bylo to už dávno) co s tím?

Honza, 14 let

Milý Honzo,

Nepříjemné pocity až bolesti při erekci mohou být v tomto případě způsobeny nízkou pružností závěsných vazů penisu v kombinaci s nadměrnou vrstvou tělesného tuku v podbřišku. Řešením by mohlo být zhubnutí.
Bolesti varlat mohou mít různé příčiny, k nimž patří například narušení odtoku krev z varlete, narušení přítoku krve do varlete, zánětlivé onemocnění a podobně. Jestliže bolest přetrvává delší dobu (několik dní po sobě), doporučuji navštívit lékaře. Mohlo by se jednat například o varikokélu (chorobné rozšíření některé ze žil odvádějících odkysličenou krev z varlat).

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky